2015 și primul concurs

Știu că și postarea anterioară a fost pe aceeași temă dar m-am întors ca să:
  1. vă mulțumesc pentru prezența constantă dovedită de numărul vizualizărilor!
  2. vă urez un 2015 minunat!
2015 - a new book with blank pages.
Let's write a bestseller!


Ca de început de an, am pus la cale un concurs. O parte din voi probabil știți deja despre el de pe Facebook, unde v-am întrebat ce carte ați dori să câștigați. Am primit câteva mesaje cu titluri interesate (care au ajuns și în TBR-ul meu), dar nu am putut alege o carte care să mulțumească pe toată lumea, așa că premiul concursului este la alegerea voastră. Cartea aleasă trebuie să fie de pe Libris, iar valoarea ei trebuie să fie până în 50 de lei. Mai multe cerințe ale concursului reies din formularul de mai sus. Mult succes!

LATER EDIT: concursul se încheie pe data de 25.01.2015.

Postări populare