Hearts are fragile things

„Ai grijă ce-ți dorești pentru că s-ar putea să se îndeplinească” - adevărate cuvinte.

Știu ce-am cerut și mai mult decât sigur știu că mi s-a oferit chiar mai mult de atât și totuși mă aflu într-un punct mort. Poate greșeala a fost să nu cred în dorința mea. Să vreau ceva fără să mă aștept ca într-un fel sau altul să se îndeplinească. Dacă aș fi știut din timp că în momentul ăla o stea căzătoare străbătea cerul, probabil mi-aș fi folosit o dorință mai bună. Hmm.. cu cât mă gândesc mai mult cu atât îmi dau seama că dacă aș fi așteptat aș fi ratat ocazia. Cum îmi spunea o fostă colegă, șansele nu se întorc de două ori în același loc. Și tare-mi pare rău să-i dau dreptate acum, după mult timp. Deci sunt împăcată cu gândul că a fost o dorință sinceră. Ceva ce pur și simplu mi-a trecut prin gând într-o clipă norocoasă, ceva la care n-am avut timp să mă gândesc și ceva ce n-am putut schimba. O dorință neșlefuită care a risipit ceața și suspansul. Ciudat cum ceva atât de concret poate da naștere la sute de incertitudini care mai de care mai indescifrabile.

Postări populare