Ofer real

O greșeală nu e bună dacă nu e repetată la infinit. Am testat această inteligentă și incomensurabilă teorie și cu regret anunț că nu pot contrazice aceste cuvinte otrăvite. Pe lângă asta, fiecare pasăre pe limba ei piere și nu e vina mea că unele greșeli sunt imposibil de evitat. Evident, e vina lui - nu încape urmă de îndoială.

Tehnologia m-a dezamăgit complet. Cei care inventează aplicațiile care blochează numere ar trebui să lucreze la unele mai bune pentru că fie ele și câte trei activate, tot mai scapă câte un mesaj neașteptat. Mai mult decât atât, de ce să sune ocupat? Nu putea să intre direct robotul ca persoana în cauză să-și imagineze că telefonul este pur și simplu închis și că proprietara este o inocentă și jumătate nu o javră cu spini? Cer prea mult?!

Nu contează. Inspir. Expir. Vina lui. Eu doar am încercat să evit o altă complicație, corect? Mi-ar fi trebuit mie așa ceva acum? Ca să nu mai spun că a avut șansa lui la momentul potrivit, nu sunt eu vinovată că era ocupat cu tequilla sunrise și nu a putut să mă conducă - și sincer, mi-ar fi prins bine, mai ales atunci! Dar să trecem și peste partea asta și să ne amintim că nu ne-am întâlnit chiar de ieri, azi. A avut timp - putea să-și stabilească o strategie bună și a lui, fără să-mi servească texte expirate. Încă o dată, cer prea mult?

Argh! Și poate e prea bine așezat acum unde e ca să-l mai ridic și să-i schimb locul. Dar nu-i înțeleg motivele. Ce rost își au scuzele și tot restul rugăminților dacă e decât un joc întins pe câteva seri bune? N-are logică. Prea mult zgomot pentru nimic - sau poate e vina mea.

Postări populare