Every move he made, she countered

M-am obișnuit cu ploaia dar aș minți să spun că partida de șah sub razele mistuitoare ale bilei de foc, nu mi-a prins bine. Chiar și fără covrigii de la Georgi, care au ajuns fără voia lor la un câine și câțiva porumbei, tot aș fi fost mândră de victoriile mele - cu toate că tura nu a fost de partea mea. Una peste alta, nu mai există loc de revanșă, oricât ar fi vacanța de lungă. 

V. susține că este mult prea încântat de rezultatul de la bac și nu s-a putut concentra la joc - noroc că am fost eu acolo să-i amintesc de rezultatele partidelor trecute care îl aruncă direct la capitolul „pierzător” fără să se mai poată agăța de vreo scuză clocită în ultimele secunde. Știu că în primă instanță plănuisem să-i fac ziua frumoasă și să mă leg la ochi atunci când nu vede oportunitatea unei mutări bune, dar pe parcurs m-am convins că marele tam-tam cu bacul, i-a ajuns. Până la urmă, de câte ori poate să spună că a refuzat o bere pentru Ion sau Lică Sămădăul? Fie vorba între noi, cred că i-ar fi plăcut să povestească scenele dintre Ion și Ana - cel puțin până când Ionică pune mâna pe pământurile.. ăleia. 

Să fim serioși.. ce e Otilia învăluită în enigmă, dar ce ne e și cu bacul ăsta?!

Postări populare