Proaspăt scoase din colet (14)

Anna și-a amintit iar de această rubrică așa că uite-o.
Știu că a început școala și fiecare este ocupat cu teme și chestii, pentru că niciun profesor nu se mai gândește la prima săptămână de după vacanță - orice vacanță - ca la o perioadă de timp în care trebuie să ne reamintim și reacomodăm. Dar, cu toate astea, dacă uităm să facem ceea ce ne place, nu mai are importanță cât de atenți suntem la ore sau alte bălării.

Oricum, lăsând asta, zilele trecute am primit de la drăguța autoare T. Lynne Tolles, intriganta carte „Somber Island”. După cum curg paginile cred că recenzia o să apară curând.


Pentru că e zi de vineri și nimic nu poate fi mai drăguț decât să știi că vine weekend-ul, Libris m-a contrazis și mi-a făcut ziua și mai frumoasă prin sosirea cărții „Între două avioane” de Cynthia Langston.


Și pentru că cele două cărți nu puteau să fie numai două - niciodată nu pot fi spre bucuria alor mei - și-au făcut repede alți prieteni...


Unul dintre schimburile de cadouri întârziate a adus la apariția lui Turgheniev cu „Prima iubire” în biblioteca mea. Deja a fost răsfoită și terminată de către cel mai important critic literar în viață, R., care spune că merită.

Apoi, Sam Jones. Recenzia primului volum din această serie de află aici, iar cel de-al doilea (care spune un mare adevăr prin titlul „Prea multe blonde”) va fi terminat cât de poate de repede pentru că sunt curioasă cum ar arăta o continuare a primului care a avut un subiect și o acțiune imprevizibilă.

Hmm.. „Monștri invizibili”. Cartea asta, de fapt alegerea ei nu are nicio povestioară; pur și simplu am citit primele câteva pagini și am zis că trebuie să continui pentru că sunt într-un mare fel. 

Și ultimul, dar nu cel din urmă, dragul de Carlos Ruiz Zafon. De când am fost fermecată de „Marina” mi-am promis că îi voi citi toate cărțile așa că am comandat-o pe prima, „Prințul din negură”.

Cam asta a fost. Sper că nu vă veți lăsa învinși de oboseală și veți continua să faceți ce vă place. Până la urmă, timp există întotdeauna dacă noi știm cum să-l împărțim și care ne sunt prioritățile. Da, Anna este serioasă astăzi.

Postări populare