Între două avioane de Cynthia Langston

Mulțumesc Librăriei Online LIBRIS pentru posibilitatea de a citi „Între două avioane” de Cynthia Langston. Nu uitați de miile de cărți în limba engleză pe care LIBRIS vi le pune la dispoziție.

Vrând să scap de monotonia și plictiseala în care m-a scufundat despărțirea de vacanță și începutul școlii am ales o carte ce promitea umor. În orice caz, după ce am terminat cu Alexandru Lăpușneanul, orice mi se pare amuzant. Lăsând asta, am găsit ce căutam și am reușit să mă detașez de capetele tăiate ale boierilor și să pășesc în controversata lume a modei.

Well, well, well. Personajul principal Lindsey Miller este genul de persoană care arată bine dar nu ajunge în extrema care să o califice drept o persoană la modă sau măcar interesată să navigheze pe aceste ape, incredibil de schimbătoare. Așa puteți realiza cantitatea de nesiguranță și uimire de care a avut parte atunci când după o perioadă tristă și monotonă din viața ei, prietenii au reușit să o strecoare la un interviu cu Liz Gordon pentru un post în media-buying. Liz Gordon este o femeie puternică, hotărâră, care știe să citească oamenii. Așa se întâmplă și cu personajul nostru principal; odată ajunsă la interviu și acoperită de gânduri pesimiste dialogul cu Liz o schimbă complet pe Lindsey a noastră.

Lucrurile nu se potrivesc chiar în maniera în care s-ar fi așteptat, în loc de un nou job plictisitor este numită „vânătoare de trenduri”. Ei bine, asta nu este o schimbare rea, din contră, numai că pentru o persoană relativ normală din Chicago, zborul New York - L.A. și invers este ceva „WOW!!!”. Și ce înseamnă două locații diferite? Două vieți diferite cu tot ce vin ele la pachet. Ca de exemplu, doi tipi frumoși, diferiți, imposibil de părăsit. Victor și Danny. Chiar și după nume ne putem da seama într-un fel de caracterul celor doi - sau numai eu îmi pot da seama pentru că am citit cartea (?!) nevermind. Deci, Victor este tipul misterios din bar. Bogat. Sexy. Perfect (la „perfect” intră și noaptea petrecută cu Lindsey). Relația dintre cei doi mi se pare asemănătoare cu cea dintre Big și Carrie (Sex and the City) - un lucru foarte bun din partea mea! Așa, iar drăguțul de Danny este opusul a orice ar putea fi Victor vreodată, tocmai din acest motiv vă las să îl descoperiți. Numai că, dragostea și job-ul merg destul de rar împreună așa că Lindsey trebuie să facă numeroase compromisuri în care trendurile mai au de așteptat.

Între două avioane” este pur și simplu o carte cu care călătorești (prea mulți de c, știu.)! Simți oboseala și agitația din New York, emoțiile lui Lindsey când e cu Victor, vibrațiile din cluburile de fițe, căldura Californiei, valurile, oamenii. Ar putea fi un manual despre ce să faci și să nu faci când ești prins „Între două avioane” - desigur, la figurat. Da, nimeni nu s-ar putea plânge că trebuie să meargă prin cluburi de fițe și să fie plătit pentru asta, dar Cynthia Langston ne atrage atenția asupra faptului că nu sunt chiar câinii cu covrigi în coadă nici într-un parte, nici în alta. Poate din acest motiv a ales două locații atât de diferite, ca să demonstreze că un loc poate fi plăcut și primitor datorită sentimentelor pe care le ai pentru oamenii de acolo și nu pentru simpla ideea că ai ajuns la Hollywood - de exemplu.

Modă. Atracție. Neprevăzut. Schimbare. Căldură. Agitație. Compromis. - ENJOY!

Postări populare