Go out and get busy

S-au dus toate cele trei săptămâni. Cu cât mă gândesc mai mult la asta, cu atât nu pot să realizez ce am făcut în tot acest timp. Știu că planuri sunt multe și că nici măcar acum, pe ultima sută de metri nu-mi vine să-mi arunc ochii pe teancul de caiete care așteaptă - mereu au fost atât de răbdătoare cu mine. Pentru că da, există teme, dovada că există profesori care vor să fie siguri că nu ne plictisim - Doamne ferește!

Probabil că mâine îl voi lua pe Lăpușneanu și îmi voi aminti ce trebuia să-i fac exact, pentru că cine-și mai notează ceva în ultimele zile de școală când vacanța bate la ușă? Nimeni - cel puțin nu eu. Într-o măsură de 0,2 % îmi e dor să scriu ceva. Iar la cum mă știu, nu m-aș apuca de scris bălării numai de dragul de a mâzgăli paginile unui caiet, așa că poate scrisul despre Lăpușneanu și ce-a mai făcut el, nu e o idee chiar așa tragică - cel puțin până când mă apuc, și mi se face lene, apoi mă opresc și continui duminică seara sau luni dimineața realizând că nu mai am timp. Ca de obicei o să ajung la concluzia că temele nu se cer chiar din prima zi, apoi în prima zi o să uite profa de ele și în ritmul ăsta sau o să am timp să le fac sau o să ajung la altă concluzie: am lucruri mai bune de făcut. Ce lucruri mai bune? Păi, mi-am amintit subit de câteva materii unde trebuie să completez niște lecții... Neimportant, dar necesar.

Acum, după ce îmi voi goli cana de ciocolată caldă, mă voi îndrepta spre bibliotecă. Încă mă gândesc la Bridget Jones - poate și pentru că azi am revăzut filmul - și mă bate gândul s-o împrumut iar. Nu-mi dau seama dacă dorința vine datorită conținutului cărții, sau a amintirilor legate de vară, ideea e că trebuie să o citesc încă o dată  - cel puțin. Apoi, în caz că nu rămân înghețată pe drum, vin acasă și desenez. Și parcă aș citi, dar nu e atmosfera aceea - știți voi - perfectă pentru ca imaginația să intre în funcțiune.

Uite o postare fără o logică anume, cum de mult n-am mai făcut. Welcome back dear! :)

Postări populare