Loc liber

Ok, recunosc că am fost certată și că mi s-a cerut să promit că urmează o pauză. Cine și de ce a cerut asta, nu mai e important de menționat, dar eu am promis bucuroasă. Nu de alta, dar am auzit că internarea la nebuni nu este în top 3 evenimente fericire din viața unui om - doar zic.

Apropo de nebuni, am avut ocazia în ultima perioadă să întâlnesc o oglindă a propriei firi - sau destul de apropiată de aceasta - și să-mi placă ce văd. E drept că oglinda a rămas în locul poluat de prea multă importanță și că eu, din fericire, am scăpat și pot să respir aer proaspăt și să realizez iar și iar că e loc pentru toți sub Soare.

Poate n-am înțeles eu exact ce era mai important - foarte posibil și asta -, dar oglinda mă aproba, câteodată clar și răspicat, câteodată mai timid sau printr-o glumă nevinovată. Sunt curioasă ce se va alege de oglindă și dacă o să rămână la fel de ancorată în realitate sau o să promoveze așa cum i se cere și atât cât i se cere, perfecțiunea visată de cei puși mai sus ca ea. E o poveste amuzantă, ușor tragică dacă stai mult pe gânduri după ce se termină. 

Comentarii

Postări populare