misiune îndeplinită

Ziceam eu că anul ăsta de facultate o să vină cu multe schimbări la pachet, dar nici chiar așa! Ar trebui să încep să-mi fac o lista cu ce fac și cine sunt, doar așa, ca să nu uit - că tare se mai schimbă unele portrete. Abia dacă mi-am făcut timp să scriu câteva rânduri. Acum câteva minute am coborât din mașina unui prieten imaginar - nimic important, Cupidon e răcit și eu mă ocup de afacerile lui mai nou. Nu-i așa? :)

Oricum, trecând peste, tare-mi place de tine măi!

Nu credeam că un simplu strigăt de ajutor împotriva plictiselii îmi va schimba programul pentru seara, dar nu mă plâng. Chiar deloc. Aș repeta experiența - chiar și cu finalul fără mere. Muzica a fost superbă! Am fost „piele de găină” 98% din timp! Și cred că au început să-mi placă dansurile populare - asta e mare lucru!

Dacă murim sau nu la 34 de ani, rămâne de văzut. Până atunci nu știu exact cum o să dansez cu ziua de mâine. Singura cerință ar fi să nu plouă - apoi, nu m-aș supăra dacă și angajatul o să fie la locul lui, printre mese. Pur și simplu trebuie să mă las salvată de o cuba libre.. și ce alt loc mai bun?! Doar să fie sincronizarea bună și să nu ne încurce zilele de naștere sau alte distrageri asemenea.

Ca încheiere: tare mi-e scârbă!

Postări populare