nepotrivită fără motiv

Cumva, printre versurile de jale, găseam timp să mă gândesc și la compania prezentă - dar mai mult făceam pariuri cu vremea, în legătură cu felul în care-mi va ajunge sufletul acasă. Apropo de asta, încă nu a ajuns. 

La un moment dat am pus toate socotelile pe pauză și l-am ascultat cu atenție. Povestea ceva despre un copil ce urmează să apară și apoi a vorbit de suferință - nu doar a lui. Totuși, nu m-am putut abține să nu mă întreb de cine îi aminteau toate melodiile alea și ce-l ținea pe loc - de data asta nu era frâna de mână. Apoi mi-am dat seama cât de mult mi-ar plăcea să iasă totul cum trebuie la interviu și anul viitor pe vremea asta să ne intersectăm la locul lui de muncă. Din păcate mi s-a tăiat tot cheful când rațiunea a preluat controlul și m-a trimis în cu totul altă zonă. Măcar am avut parte de o plimbare diferită. 

Postări populare