pot să jur că mă gândisem la un titlu bun...

Acum stau și mă gândesc ce șanse există ca individul să ia bilețelele, să le lipească la loc și să arunce peste ele cine știe ce vrăji ciudate care să transforme cuvintele scrise în blesteme cu acte vrăji în regulă. Știu că asta aș face eu. Sunt tare curioasă ce a scris doamna singură din ultimul rând. Ce probleme are acasă? Copiii nu se descurcă la matematică? Ăsta e motivul pentru care știe încă teorema bisectoarei? Sau, ca să trec în alt registru, sunt curioasă ce a scris bătrânelul sociabil care s-a dovedit că nu e una și aceeași persoană cu taximetristul vorbăreț - din păcate.

Cred că doamna blondă din primul rând era îndrăgostită - sau doar își dorea bomboane mai mult decât îmi pot eu imagina.

Bine că subconștientul ne-a ajutat să aflăm că bărbații sunt iubăreți și femeile sunt frumoase. Cum rămâne cu inteligența? Te-a cam trădat situația de data asta. Norocul meu tău că sunt suficient de nehotărâtă încât să nu fac nimic concret. Dintre cele două portițe aleg disperarea. Funcționează cel mai bine, rezultatele se văd repede și sigur - nu am timp de tehnici soft care nu-mi garantează nimic. Ca de exemplu: plecăm sau nu?

Postări populare