acoperiș în flăcări

Mă întreb dacă ți-ai dat seama unde s-a produs ruptura. Nu era evident că soluția nu consta în ruperea petalelor? Probabil unii au nevoie de instrucțiuni de folosire - scrise pe frunte. Te țin tocmai unde nu trebuie, blochezi tot traficul, de cele mai multe ori mă ții pe loc, câteodată mă tragi înapoi și niciodată nu mă faci să-ți înțeleg motivele.

Nu cred că e vorba de profesie, cărți sau personalitate. Nu ar avea de ce. Am mai găsit povești cu personaje asemănătoare de care m-am distanțat rapid - nu-i chiar așa greu. După ce am văzut câte lucruri sunt de fapt inversul a ceea ce credeam, îmi pare rău că nu am fost mai atentă la început, poate prindeam o sclipire în care să văd viitorul - sau ceva așa. Nu-i amuzant cum am fugit de la un capăt la altul și tot nu sunt mulțumită? Să râdem, zic.

Postări populare