contrast

9:45
Îmi place că intră lumină pe fereastră. Nu vreau să fie cald când o să ies din casă. E mai important cursul sau ar trebui să mă uit la „Hannibal”? Cum de s-au strâns toate pe ultima sută de metri?! Oh, stai, mă sabotez singură. Am fost nesimțită aseară? Păi sigur că am fost! Poate doar s-au aliniat planete greșit. Mai e ceva retrograd? Dacă da, pentru cât timp?! Azi o să fiu mai atentă la partea plină a paharului - unde se află mesajele drăguțe și momentele în care te prinzi că e o capcană și trebuie să negi tot. Crăciunul ar trebui să vină mai repede anul ăsta! Pinguini. Să nu uit cărțile. Sper să plouă azi - dar numai după ce ajung eu acasă, îmi fac un ceai și mă așez la citit. Au început să-mi placă autorii români - am început să accept trandafirii cu plăcere, mă duc naibii. Cum pun stop? Cum dau înapoi? Vreau să merg la munte. E fix. Căcat. S-ar zice că am învățat ceva din notele de subsol. Am cam ciuruit concluziile. Noi să fim sănătoși. Așa o să-mi stea părul toată ziua?! Ar trebui să mă gândesc serios la felul în care îl avea tuns actrița din film. Să mă fac blondă? Iar mă sabotez singură. Hai că am treabă. Abia m-am așezat pe scaun, să mai stăm. Nu mai e chiar așa soare. Pierd ceva important dacă plec weekend-ul ăsta? Piesele de teatru le-am mai văzut, nu e pagubă. Dar altceva. Pierd altceva important?! De exemplu, știu ce am pierdut aseară. Ce-mi permit să mai pierd? Gata, liniște în sală!

17:14
Mi-e foame și mâncarea nu e gata. Până acum am fost drăguță dar nu știu exact ce am reparat de ieri. Aș întreba de planurile pentru weekend dar mi-e teamă că mă includ - nu vreau să mă includă. Am citit despre o tipă care nu a gândit pe termen lung, a aruncat totul la coș pentru o plimbare prin Londra, apoi a regretat. Eu nici măcar nu am pusă pe lista „plimbarea la Londra”, ce să mai zic de efectele ei?! Probabil vor rămâne doar dorințe pentru un 2016 mai bun. Aoleu! Mă îngrozesc sărbătorile - acum că am realizat cine ar putea să-mi țină companie. Nu! Totuși, nici aseară, nici azi, nu a fost un factor negativ - cred că sunt doar eu ciufută. Da, ciufută! Weekend-ul ăsta îmi bag picioarele și nu... a, stai, luni am examen. Reiau: Weekend-ul ăsta îmi bag picioarele puțin, în pauzele de citit cursuri la fundamente. Nu e vina mea că „Hannibal” mi-a deschis pofta de seriale și că am ascultat sfatul de a mă uita la „Suits”. Apoi, nu mă fac vinovată nici de faptul că au venit cărțile așa repede sau că îmi plac poveștile lui Lucian Dan Teodorovici - ca să nu mai zic că am de terminat culegerea de spețe. Mai târziu mă apuc de colorat. N-am apucat ieri să-mi iau creion așa că las testele grilă pentru altă dată - poate ziua de dinaintea examenului la engleză. Nu știu dacă am scos toate cursurile pentru luni. Da, sunt toate 13. Să fie un semn? Să-ncepem: „Senzația este primul nivel psihic de prelucrare...” - distracție.

17:37
Plouă. Îmi place când plouă!

Postări populare