10.09.2013

"Poate ăsta a fost norocul meu. Încă nu vreau să mă pronunț în numele amândurora pentru că distanța îmi dă mereu o oarecare nesiguranță. Dar apreciez, în limita normalului, că te-a adus înapoi, în brațele mele. Evenimentul m-a făcut să mă întreb dacă nu cumva, în mintea mea, ți-am amplificat sentimentele pentru el când de fapt toată povestea era pe bază de orgoliu, așa cum singură ai scris. Sau poate nu înțeleg eu ce te leagă atât de puternic de el și cum poate să te distrugă și să te reconstruiască în numai câteva secunde. Nu știu dacă mi-aș fi dorit să am eu rolul lui și cu cât mă gândesc mai mult la varianta asta cu atât o resping mai tare, din simplul motiv că nu mi se potrivește. Dar e normal. E normal să vreau să fiu totul. Și eroul, dar și personajul negativ. Probabil acum te-ai apuca să-mi spui că deja am avut aceste două roluri și le-am jucat cu brio. Da, adevărat dar se pare că nu destul de real.

Cu unii ești exagerat de rea iar cu alții exagerat de bună, așa că nu te-aș putea încadra în una din cele două categorii. Dar cu timpul am observat că răutatea te ajută mai mult, te face mai fericită, mai puternică, mai ambițioasă. Concluziile spun însă că nu e sănătos pentru că există riscuri mari. De care evident că nu-ți pasă pentru că, dacă ai niște cuvinte pe care le-ai îmbrățișat toată viața, acelea sunt „mie nu mi se poate întâmpla”. Te bazezi prea mult pe noroc aș spune eu, dar e adevărat că ai și motive să crezi în el din moment ce îl ai din plin. Nu mă pot pronunța însă atunci când vine vorba de ce simți tu acum. Știu că e ceva ce ar trebui să descopăr dar mi-e frică să nu fugi. Nu de frica de a-ți recunoaște sentimentele pentru mine ci din teama de a le regăsi pe cele pentru el. Nu te condamn, nici n-aș putea.

E., oamenii nu se schimbă. Crede-mă pe cuvânt! Nu îți spun numai din propria experiență. Tu, nu te-ai schimbat. Ești la fel de rea, numai că ai învățat să te controlezi mai bine și să-ți ascunzi secretele în locuri mai întunecate. Întrebarea e, eu fac parte din răutate sau din secrete?"
S.R.M. 

Postări populare