The marks humans leave are too often scars

- Să știi că am încredere în tine.
- De-asta pleci?!
- Nu, sigur că nu. Viața intervine la un moment dat Ella și nu o pot opri numai pentru că-mi doresc asta. Să știi că regret. Dar sunt sigur că o să te descurci. 
- Absolut; nici nu ai putea spune altceva, ar fi ca și cum ți-ai nega toată munca depusă.

- Ce ai făcut azi Ella? 
- Nu contează bătrâne, nu-i așa? Oricum pleci, de ce ar mai conta? Trebuia să-mi spui de la început că pot conta pe tine pentru o perioadă limitată de timp! Știi cum e să fii părăsit dintr-o data?! Groaznic! Groaznic!
- Vreau să-mi scrii, vreau ca atunci când iei o pauză de la a mă urî pentru că te las asa, să-mi scrii, cât de des poți. Iar eu îți voi răspunde, la fel, cât de des voi putea. Nu vreau să mă judeci pentru că plec Ella, nu e alegerea mea, pur și simplu trebuie.
- Altă dată m-ai fi contrazis când aduceam vorba de „trebuie” și ai fi început să-mi spui cum întotdeauna avem de ales. Recunoaște, pleci pentru că vrei asta. Poate nu 100% dar vrei. Știi asta. Până și 0,00001% să vrei să pleci și tot este dureros și dificil pentru mine bătrâne, erai mereu aici...
- Măcar am trecut de partea în care spui că nu-ți pasă când se întâmplă ceva de care evident, îți pasă. Vezi Ella? Ai evoluat, ai învățat să te schimbi; nu pentru ceilalți ci pentru liniștea ta. Chiar și așa mi-aș dori să pot rămâne. O să-mi fie dor de tine copilă, o să-mi lipsească contrazicerile noastre, argumentele tale, tu. Sper să reușești să te vindeci de el și în același timp îmi pare rău că am avut dreptate Ella, aș fi vrut să fii fericită cu celălalt. Ține minte, nu te poți păcăli pe tine însăți. Știi ce vrei și ce simți și mai ales, pentru cine simți. Nu mai există nimeni altcineva - din păcate. Dar sunt sigur că vei trece peste asta la un moment dat și că nu vei ajunge la „prea târziu”, pentru că te cunosc copilă și îți promit că o să fie bine.
- Nici tu nu știi ce vorbești..
- O să vezi, o să ajungi tot la cuvintele mele. Numai că de data asta, vei fi bucuroasă că am avut dreptate.
- Vedem noi.
- Scrie-mi Ella, te rog.
- Da, probabil. Până la urmă, doar atât mi-a mai rămas. 

Postări populare