Teancul de citite - iulie 2017


  1. Sub hipnoză de Lars Kepler. Această carte era începută încă din luna iunie, dar cum n-am reușit să o termin, a ajuns în teancul de citite al lunii iulie. Într-adevăr, romanul este interesant, are suspans și cam tot ce îi trebuie unui roman polițist, dar am avut impresia la un moment dat că unele detalii au fost răsucite pe toate părțile numai pentru a avea un număr cât mai mare de pagini. De la crima inițială s-a ajuns la cu totul altceva și parcă am rămas cu prea multe întrebări. Cu toate astea, intenționez să mai citesc romane semnate de Lars Kepler. 
  2. În apărarea drepturilor femeii de Mary Wollstonecraft. Recenzia acestei cărți o puteți găsi aici.
  3. Alegerea de Kiera Cass. Vechea poveste despre cartea amânată mult timp care s-a dovedit a fi foarte bună! Desigur, nu vorbesc despre o capodoperă literară care îți schimbă viața, dar alegând să citesc această carte m-am ales cu o călătorie interesată în care am reușit să empatizez cu personajele și să mă teleportez complet în universul creat de Kiera Cass. Abia aștept să ajung la volumul doi! :)
  4. Fata din tren de Paula Hawkins. Nici nu știu exact ce să spun despre această carte. Am văzut filmul înainte să o citesc și cumva nu mă așteptam să o pot citi până la final, fiind sigură că mă voi plictisi rapid, știind deja acțiunea. Nu a fost cazul. M-am îndrăgostit de stilul Paulei Hawkins! Recomand cartea cu mare drag chiar și celor care au văzut deja filmul! 
  5. Creierul și inteligența emoțională de Daniel Goleman. Această variantă este cea care conține noi perspective, așa se explică numărul foarte mic de pagini. Totuși, chiar și în acest număr mic de pagini, Daniel Goleman oferă multe informații prețioase, explicate foarte bine. 
  6. Clubul morților de Charlaine Harris. Am încercat să citesc cartea asta acum doi ani (parcă așa) și nu se lipea nimic de mine, cu toate că mi-au plăcut mult primele două volume din serie. Luna asta am decis să îi mai dau o șansă și a fost momentul potrivit. Mi-a fost dor de Sookie! Trebuie să recunosc că relația dintre ea și Bill a început să mă calce pe nervi, dar încă mă bucur de acțiune! 
  7. Casa de hârtie de Carlos Maria Dominguez. Așa cum menționam într-o postare de pe Instagram, această carte este dedicată celor pasionați de cărți și de lectură! E nevoie să spun mai mult? 

Comentarii

Postări populare