bucățele din azi

Cred că există persoane cu care ai o legătură imposibil de distrus. Nu contează cine ce face, cine ce spune, cine cu ce greșește, în „zilele bune” ale respectivei relații, este pur și simplu evident că tu și cu X mereu o să fiți legați prin ceva anume. De parcă dintre toate lucrurile pe care le puteți avea în comun, voi le aveți pe cele mai potrivite. E plăcut.

Cred că poți să-ți dai seama de sentimentele pe care le au oamenii față de tine numai după felul în care te privesc. Nu poți falsifica treaba asta și e tare greu de ignorat.

Cred că mereu vei iubi oamenii pe care i-ai iubit - în orice fel. 

Cred că iubirea nu are legătură cu nimic, nu este întreținută de nimic, nu se dezvoltă din cauza/datorită a ceva - doar este. Restul sunt povești.

***

„Plecarea mea neașteptată te-a surprins, desigur. Îți cer scuze, dar n-o regret.”

„Dar, Isabelle, mi-e frică de dragoste, mi-e frică de mine însumi. (...)  Am mai vorbit și noi uneori despre mine, dar nu ți-am spus adevărul. Farmecul persoanelor întâlnite întâia oară îți insuflă speranța că te-ai putea schimba pentru ele, negând un trecut pe care l-ai fi vrut mai fericit.”

„Abia reușesc să înțeleg astăzi cum de am putut adăposti în mine, în același timp, două personaje atât de contradictorii. Ele trăiau pe două planuri diferite și nu se întâlneau niciodată. Îndrăgostitul tandru, dornic să se devoteze, recunoscuse că în viața reală nu va putea găsi femeia iubită. Împotrivindu-se să confunde o imagine adorabilă și vaporoasă cu niște figurante prea grosolane, se refugia în mijlocul cărților și n-o mai iubea decât pe doamna de Mortsauf, pe doamna de Rénal. Cinicul lua masa seara la mătușa Cora și, dacă-i plăcea vecina, o întreținea cu vorbe îndrăznețe și de duh.”

- Climate de André Maurois

***

Finalul zilei de mâine are două variante: sau mă reconstruiește sau mă distruge în proporție de 80%. Acum, noi să fim sănătoși dar paranoia e reală, mă aștept să-mi cadă un țurțure în cap sau ceva așa. Pur și simplu lucrurile nu pot merge bine pentru atât de mult timp fără să te trăsnească ceva - orice. Și apoi, oricum ar ieși lucrurile, nu mă pot supăra. Atât eu cât și karma știm cine a avut doza mai mare de nesimțire. Mhm, asta e atitudinea mea pozitivă. :)

Postări populare