Finalul prezis încă de la început

Mă oftic pentru că am pierdut multe detalii fiind atentă numai la o parte a poveștii. Îmi pare rău de șansele pierdute ale timidului și îmi pare rău de șansa mea irosită pe apă de ploaie. Poate altă dată...

Acum nu mă mai interesează pentru că am aflat deja numărul final - nu și cel câștigător. Deși certitudinea ar trebui să ajute la ceva, probabil aș fi preferat să nu văd cum funcționează sistemul și cum anii se întorc pur și simplu. Numărătoarea inversă nu mai e așa de amuzantă când știi că la finalul ei nu faci decât să-ți pierzi din viitor. Măcar știu să mă aștept la nenumărate senzații de deja-vu. 

Amestecând râsul cu plânsul, melodia asta are exact același efect. La naiba cu trecerea timpului! Unde e partea mea de câștig? De ce nu s-a șters nimic? Vrăjeli ieftine.

Postări populare