Suad - Arsă de vie





Cartea asta dovedește că nu are importanță la ce te aștepți, rândurile îți vor frânge sufletul și te vei simți revoltat. Nu contează cât crezi că poți suporta, limitele îți vor fi testate cu fiecare pagină întoarsă. S-ar putea să ai impresia câteodată că realitatea e diferită numai pentru că duritatea cu care este povestit totul nu ți se pare firească. Da, e posibil să te îndoiești dar apropiindu-te de final realizezi că realitatea este mult mai sălbatică decât orice îți spune această carte-document.

Nu pot să folosesc cuvinte mari pentru că știind conținutul, nu le găsesc pe cele potrivite. Chiar și așa, știu că este o carte bună, care merită citită pentru că am renunțat la cititul mecanic. Am abandonat ideea: „citesc tot ce-mi pică-n mână”. În concluzie, dacă am citit-o, dacă i-am oferit timpul meu și dacă ultimele pagini nu le-am parcurs în grabă atunci o recomand.

Ești pregătit? Nici măcar. 

Postări populare