R de la recunoaștere

- Nu ar trebui considerat și ăsta un pas înainte? Măcar nu ai ajuns până pe fundul mării.
- Mi-ar plăcea să am și eu genul ăsta de viziune, zău că da! 
- Ce au mai anunțat legat de vreme?
- Nu știu, nu mă mai obosesc să-i ascult. Am decis să car mereu umbrela după mine și gata.
- Și costumul de baie?
- L-am vândut pe olx.
- Serios acum...
- Serios, iar cu banii luați pe el pot să îmi iau o nouă umbrelă, ar fi cazul...
- Știi că există patru anotimpuri, nu?
- Nu cred că vorbim despre același lucru.
- Ba sigur că vorbim. Cum rămâne cu adaptatul?
- Adică nu m-am adaptat? M-am adaptat, dar am obosit între timp. Imaginează-ți un bec pe care îl tot aprinzi și stingi încontinuu după cum ai tu chef, până când becul hotărăște să rămână doar aprins sau doar stins. Eu n-am văzut niciodată unul să rămână doar aprins, de aici poți să ajungi tu la ce concluzie dorești. 
- Și ce se întâmplă cu el după ce se stinge?
- Depinde.. becul din camera mea a stat stins destul de mult și nu l-a înlocuit nimeni.
- Pentru că te-ai adaptat situației și probabil ai o veioză.
- Veioză, lanterna de la telefon, alte camere.. știi ce zic?
- Bine, am înțeles. Acum transpune toată treaba asta în realitatea despre care vorbim noi de fapt. Ce vezi?
- Beznă. 

Comentarii

Postări populare