A de la ascuțit

- Eu am tot spus că zilele ploioase au rolul lor, dar cine să mă asculte?
- Cu o limită...
- Bine, măcar 90% zile ploioase. E bine așa?
- Este? Tu să-mi spui.
- Păi este! Adică era, pentru că acum când zilele ploioase sunt mai rare parcă vine sfârșitul lumii atunci când se anunță vreuna la meteo.
- Măcar se anunță..
- Da, după ce te-ai îmbrăcat pentru cea mai călduroasă zi de vară, după ce ai dat banii pe loțiunea X, prosopul pentru plaja, cartea și costumul de baie, vezi cu 5 minute înainte să plouă că cineva anunță treaba asta. Înțelegi ce zic?
- Deci banii sunt problema?
- Nu, așteptările sunt problema. Dacă te pregătești de plajă cu gândul că o să plouă, atunci când asta se și întâmplă poți să te întorci acasă liniștit.
- Și dacă nu se întâmplă?
- Dacă nu se întâmplă stai și aștepți să se întâmple.
- Nu e asta o metodă prin care pierzi din zilele însorite?
- Și? Le pierzi liniștit.
- Vrei să fii liniștită?
- Nici nu-ți închipui cât de liniștită mi-ar plăcea să fiu.. 

Comentarii

Postări populare