barcă veche pe valuri noi

- Că tot a venit vorba de repetiții, cred că tocmai am realizat care e faza cu rolurile din noua generație. Aș minți să spun că nu m-am gândit la asocierile astea de la început, doar că am sperat să mi se schimbe viziunea cu timpul. Nu s-a întâmplat.
- Și? Personajele astea pot conviețui împreună?
- Până acum, istoria arată că nu. De fapt, pot rămâne împreună, dar nu fac decât să îți sece sufletul unul altuia. Tot istoria demonstrează și treaba asta - nu sunt eu pesimistă, în caz că la asta te gândeai. 
- Vreun plan de salvare nu îți apare în viziunea asta?
- Apare vreodată? 
- Deci orice s-ar întâmpla, eșecul nu poate să fie evitat? Asta spui? 
- Spun că trebuie ales eșecul care te lasă în viață după ce-l trăiești - dacă înțelegi ce vreau să zic. Aș minți să spun că nu mi-ar plăcea să fac o comparație mai amănunțită și poate chiar să călătoresc în viitor și să văd cu ce au fost înlocuite viciile de acum. Poate chiar să aflu dacă am reușit să încalc toate promisiunile făcute și să devin exact ce urăsc acum. Cine spune că ei doi nu au fost minunați la început? Cine spune că nu au fost sinceri? Sunt doar curioasă dacă se merită. Dacă pentru ei a meritat. Fără vreun răspuns banal cu binecuvântări și mulțumiri - serios, dacă a meritat. 

Postări populare