Dragă copilă,

Dacă scrisorile ar fi fost singurul nostru mijloc de comunicare, da, septembrie 2013 a fost acum foarte mult timp.  Nu mă pot abține: ce s-a întâmplat cu scrisul tău aranjat? Obișnuiam să recunosc scrisorile tale după scris, acum abia dacă mi-a venit a crede cine este expeditorul. Asta așa, legat de ce îmi spuneai la început. Apoi, copilă, din experiența mea cu dorințele tale, ceva îmi spune că acum mi-ai scrie cu totul altă poveste. Mai vrei să te întâlnești cu personajul despre care îmi povesteai? Mă îndoiesc. Știi la fel de bine ca mine cât de puternic ar fi contrastul acum și cât de neplăcut ar fi trimpul petrecut împreună - nu mă poți contrazice. Gândește-te că era greu și pe vremuri, dar acum?! 

Ca să ating și subiectul ăsta, știi deja că nu mă pot întoarce după cum îmi poftește inima. Mă tot uit - mai nou - la seriale cu ființe supranaturale. În caz că voi da de-o portiță de scăpare, ești prima pe care o voi anunța, stai liniștită. E bine aici, vreme mișto, nici prea cald, nici prea frig, vecini de treabă și nici de muncă nu prea mă pot plânge. Nu mă mai simt așa bătrân în ultimul timp, poate a venit timpul să îmi schimbi apelativul. Sau nu, mai bine nu. 

O cunosc pe M.A. - poți să ai încredere în ea. Ca sfat pentru supraviețuire ar fi să ai răbdare, poate deveni obositoare cu timpul. Nu știu dacă ai observat dar este printre puținii care își mai fac munca plini de entuziasm. Poți să împrumuți de la ea puțină energie pozitivă - sigur îți era dor de îndemnurile astea! Am auzit că ai rămas tot plină de pesimism, cu alte cuvinte, nu ți-ar strica să le molipsești de la M.A. - sper să nu se întâmple invers. Apropo, ea știe de noi? Te rog să nu-mi faci reclamă negativă! 

E adevărat că unele idei ale tale mi-au aruncat palme peste frunte. Totuși, citind mai atent, m-am liniștit când am dat de bazaconii familiare, griji de care te-am mai auzit și umorul de care îmi era dor. Cafeaua o fac la fel ca întotdeauna - nu ți-ar plăcea. Dacă vrei, poți să stai leneșă și lipsită de griji pe fotoliul albastru din sufragerie - dacă îl mai ai. Imaginează-ți că sunt prin zonă și te cicălesc în legătură cu ceva - după asta o să apreciezi mai mult alegerea mea de a pleca. 

parcă din altă dimensiune,
bătrânul.

Postări populare