Once upon a different life

- Nu te plătesc ca să știi deja răspunsurile acestor întrebări inutile?
- De fapt, domnișoară, mă plătiți ca să vă pun aceste întrebări inutile și să am răbdare cu dumneavoastră. 
- Ca să vezi ce surpriză! 

- Să o luam de la capăt: de ce ați venit?
- Am fost constrânsă de situație.
- Cred că avem un prieten comun; am înțeles că relația cu dânsul a ajuns prea departe și nu a mai fost capabil să dea dovadă de profesionalism.
- Nu văd ce legătură are asta cu setul de întrebări pe care trebuie să mi-l adresezi. Nu-ți fă griji, profesionalismul tău e în siguranță, relația dintre noi nu o să depășească această oră de tortură săptămânală.
- Am fost rugată să aduc aceast subiect în discuție - face parte din plan.
- Planul cui? Planul tău sau planul prietenului nostru comun?
- Planul dumneavoastră de autocunoaștere. 
- Cu cât te ascult mai mult cu atât realizez că îmi arunc banii pe fereastră - nu mi-ai spus nimic nou până acum.
- Vă rog să îmi spuneți dumneavoastră ceva nou. Să dăm un  titlu acestei „povești”.
- Doamne, îți iei treaba prea în serios. 
- Te rog, un nume.

- Ironia hipopotamului din ibric.

Postări populare