"n-aș vrea să mori înghețată"

- Deci nu ai o problemă dacă mor dezghețată?
- Copilă, știi bine că nu asta era ideea. Acum patru ani lumea se învârtea altfel, tu dansai prin ceață, eu stăteam cu lanterna după tine. 
- Nici nu vreau să mă gândesc câte baterii ai cumpărat pe parcurs.
- Deja primeam reducere.. 
- Nu mă fă să-ți amintesc de toate pixurile consumate pe zeci de scrisori! 
- Dacă ție nu-ți plăcea să vorbești la telefon..
- Dacă tu te culcai prea devreme..

- După atât de mult timp, dorești cafea?
- Nu. Sunt convinsă că nu ți-ai schimbat obiceiul de a-ți otrăvi vechile cunoștințe.
- Cum aș putea? 
- Mai simplu decât crezi.
- Am impresia că nu m-am întors la aceeași veche cunoștință. Sau poate doar am îmbătrânit eu. 
- Ambele.
- Mai ai aripile de liliac?
- Nu. 
- Ceața? Iluzia? Lista cu întrebări?
- Nici.
- Ce mai ai?
- Amintiri, cuvinte și o luminiță.
- Și despre ce...
- Lasă. Mai bine spune-mi de unde să-mi cumpăr niște tablouri la prețuri rezonabile.
- Nu te-aș fi crezut genul.
- Da, nici eu.

- Cred că mi-ai lipsit.
- Cred că ți se pare.

Postări populare