Daruri și "dar"-uri

Te..., dar nu pot să accept că nu-mi răspunzi la telefon. 
Te..., dar nu am timp.
Te..., dar am mai multă nevoie de bani.
Te..., dar după ce termin și sticla asta.
Te..., dar acum vreau să fiu populară.
Te..., dar am alte planuri.
Te..., dar nu pot să fiu sincer - o să înțelegi mai târziu, ești deșteaptă.
Te..., dar n-am curaj.
Te..., dar nu pot să recunosc că am greșit.
Te..., dar mi-e frică de tine.
Te..., dar nu destul ca să rămân.
Te..., dar după țigara asta.
Te..., dar am treabă.
Te..., dar vorbim mâine.
Te..., dar parcă te-aș... mai mult dacă...
Te..., dar am nevoie și de ea.
Te..., dar uite-l pe ăla ce bun e.
Te..., dar trebuie să faci cum vreau eu.
Te..., dar numai până e altcineva mai interesat de mine. 
Te..., dar parcă orgoliul mă ajută mai mult.
Te..., dar n-aș rămâne în viață pentru tine.
Te..., dar nu-i suficient. 

Postări populare