în caz că aș spune „mulțumesc”...

...aș spune pentru că m-ai ajutat să trasez granițele mai bine, pentru că mi-ai arătat unde mă împiedicam și pentru că ai făcut să pară că a fost ideea mea. Pentru că mi-ai amintit unde se găsesc oamenii ca tine, pentru că mi-ai arătat ce ar trebui să vreau lângă mine și pentru că mi-ai căutat pulsul. Pentru că n-ai pus întrebări incomode, pentru că n-ai insistat când era de așteptat s-o faci și pentru că mi-ai spus lucruri după care încă mă ghidez. Pentru că mi-ai zâmbit pe stradă, pentru că arăți bine în negru și pentru că m-ai topit atunci când aveam nevoie.

Pentru ciocolată, trandafir, lipsa umbrelei, ceai, carte, răbdare, mesaje, interes, secrete, încredere, ajutor, încurajări, plimbări, grijă, ignorarea orgoliului, invitație, îmbrățișări, iubire.

N-am învățat noi din toată treaba asta că nu contează ce „ar trebui”? Ba da, am învățat. 

Postări populare