între două...

...nu te plouă, dar nici bine nu îți e! Rămâne de văzut cum voi modifica pe parcurs ultima parte.

Ziceam ceva de niște aripi suflate în aur - nu e cumva asta metoda prin care un anumit personaj a distrus toată afacerea? Așa cum ochii lui au perceput greșit toate - absolut toate - semnalele primite, așa și eu am impresia că tu ai nevoie de mine să-ți sortez prințesele, zânele, balerinele, -ele, -ele - înțelegi tu ideea. Poate problema e la mine. Cine spune că tu nu ești printre norocoșii care au găsit un sistem perfect pentru ei? Posibil să te simți ca acasă în dezordinea ta. Nu mai întorc problema pe toate părțile ca să îmi dau seama ce fel de om te face toată treaba asta - noi să fim sănătoși!

Dacă mi-aș lăsa mintea să zboare, aș paria toți banii pe ziua de luni. Mai bine spus doar pe jumătate din ea. Nu știu exact cum o să fie planetele aliniate dimineață, dar tare-aș vrea ca după examenul în cauză, să cumpăr niște flori și să i le ofer cui trebuie! Poate o să dau și de ochii tăi prin mulțime. Au și rețelele astea de socializare rolul lor. Asta dacă nu ești lipit de a ta mândră - tare-mi place cum sună!

Nu-mi amintesc exact ce spunea tanti de la horoscop dar am impresia că nu era de bine. Cum globul meu de cristal a avut și zile mai bune, îmi permit să-l contrazic din când în când. O să-mi petrec ziua alături de pitici invizibili și pietre care nu știu ce-i aia forță gravitațională. Nu, nu fac o aluzie la vreo carte fantasy...

Postări populare