hapciu 2

Piticii invizibili nu prea ne-au ajutat azi - au fost atacați de uriașul căpcăun și dorințele lui nepotrivite! Acum nu știu dacă să îmbrățișez ideea conform căreia intenția contează, sau să mă rog pentru o a treia șansă? A treia oară e cu noroc... (m-aș putea referi la atât de multe!!!)

Din colecția „unde dragoste nu e, facem” s-a desprins „unde dragoste nu e, scriem pe uși”. Am vorbit cu autoarea în cauză și este hotărâtă să revină anul viitor pentru a verifica opera de artă. Speră din tot sufletul să nu-i apuce pe bieții oameni renovările și să vopsească ușa - dar cât timp există pixuri, există speranță. Un singură întrebare a rămas fără de răspuns: acele camere de supraveghere funcționează? 

După câteva momente de masochism pur - te iubesc, iubirea mea - am zis să dau update „iubirii mele”. Nu știu exact dacă ghilimelele înseamnă ironie sau nu, dar fără ele clar zic o prostie. Și am dat update! Cică se face aproape o săptămână de când cu tăcerea asta. Ce-i drept, nu te poți pune cu plictiseala omului! Nici ornitorincii nu mai sunt ce-au fost...

Postări populare