S-ar putea ca planetelor pur și simplu să le placă luna asta..

Sunt de acord. Dacă ne punem fericirea în mâinile altor persoane, cel mai probabil se alege praful de ea. Dar, mai există și situațiile norocoase, în care ne punem fericirea în apariția unui film sau a unei cărți (de exemplu). Asta tocmai mi s-a întâmplat mie! 

După ce ieri Fast and Furious 7 mi-a început luna într-un mare fel (aș vrea să-l mai văd o dată pentru prima dată..), mai devreme, uitându-mă pe Facebook, văd că editura All are planuri mari cu seriile scrise de Erin Hunter!!! Așa ceva!!! Pe lângă „Pisicile războinice” se pare că vor apărea în curând „Supraviețuitorii” și „Exploratorii”. Mă simt ca de ziua mea + Crăciun! :)

Acum că am menționat asta pot să mă întorc liniștită și în criză de timp la cursurile pentru parțialul la statistică..

Postări populare