O șansă la viață pentru Lia Spiridon!



Lia Maria Manuela Spiridon are 19 ani și este din Pitești.

Absolventă a Colegiului Economic „Maria Teiuleanu”, Manuela este studentă nu la una, ci la două facultăți prestigioase din capitală: Drept și Academia de Studii Economice, specializarea administrarea afacerilor cu predare în limba germană.

Din păcate, nu cu mult timp în urmă a fost nevoită să-și suspende studiile. Acum o lună medicii au diagnosticat-o cu leucemie. De atunci urmează un tratament, fiind deja de câteva ori internată în spital.

Pentru a câștiga lupta cu boala, Manuela are nevoie de transplant de măduvă. Suma necesară, 200.000 de euro, este imposibil de acoperit din bugetul familiei.

Mesajul postat de către Lia Maria Manuela Spiridon pe contul personal de Facebook:

Prieteni dragi,

După cum se pare că aţi aflat, am fost diagnosticată cu LEUCEMIE. Cred că vă imaginaţi cât de greu am primit această veste, atât eu, cât şi apropiaţii mei! Vreau să înving această boală, pentru că sunt tânără şi ştiu că pot reuşi! Simt asta! Fac tot ce îmi stă în putinţă, dar pentru asta, am nevoie şi de ajutorul vostru. Sper să mă inţelegeţi în aceste momente, am mare nevoie de această ÎNŢELEGERE. De aceea fac apel la toţi, rugându-vă să nu fiţi indiferenţi la cazul meu, fiindcă suma de care am nevoie pentru transplantul de maduvă depăşeşte orice putere materială a unei familii obişnuite. Este vorba de 200 de mii de euro. Aşa că acum, în pragul greutăţii, am cea mai mare nevoie de VOI! Orice sumă contează, dragii mei! Vreau să înving, vreau să fiu bine şi să-mi pot relua viata mea normală. Pentru asta, vă las conturile unde puteţi depune bani. Orice sumă este binevenită.

Nu în ultimul rând, vreau să vă mulţumesc din suflet pentru acţiunea pe care deja aţi demarat-o. Sunt uimită cum în câteva ore s-au strâns atâtea încurajări şi share-uri, toate având scopul de a mă ajuta pe mine. Sunteţi minunaţi şi vă mulţumesc din nou că o faceţi! Vă doresc ca bunul Dumnezeu să vă dea sănătate, fiindcă, după cum observati, nu există bogăţie mai mare decât aceasta. Vă promit că voi lupta până la capăt, este doar o încercare pe care sunt sigură că o voi depăşi!

Postări populare