You're the one that I love but I'm saying goodbye

- De ce?
- Ți s-a întâmplat să vezi vreodată ceva în care să te recunoști și să nu-ți placă concluziile la care ajungi? Cred că asta a fost.
- Și de unde știi că mâine nu o să vezi altfel lucrurile?
- Asta ar fi cam greu. Am văzut tot ce era de văzut din toate perspectivele posibile și imposibile. Mai rămăsese să-mi scriu pe frunte ce și cum văd, ca să fie cât se poate de clar.
- Deci spui că ai făcut tot ce se poate?
- Nu, sigur că nu. Dar am obosit. Tabloul pe care mi-l imaginasem eu nu arăta așa. Nu se ajungea până aici - e mai mult decât exagerat.
- Oprim iubirea?
- Nu. N-am descoperit încă mecanismul pentru asta. Dar putem bloca partea cu pricina. Corect?
- Dacă pierzi ceva important?
- N-aș paria pe asta. E doar o slăbiciune în minus.

Postări populare