There's never enough time to do all the nothing you want

Deși se presupune că ar trebui să-mi aloc timp referatelor pentru mâine, abia am pus jos Poveștile unei inimi de Diana-Florina Cosmin. Drăguță carte! Patruzeci și patru de povești în care te regăsești periculos de ușor! Aș fi vrut să îi fac o recenzie satisfăcătoare, dar recunosc că nu mi-am construit o părere din destule cuvinte. Dar ca o concluzie pentru subiectul ăsta: nu e rea. Mi-a amintit puțin de Mănâncă, roagă-te, iubește doar că aceasta din urmă a avut un farmec în plus datorită locurilor în care s-a petrecut acțiunea.

Ieri fusei la teatru! Pe lângă Dan Andrei și farmecul lui, piesa a fost la fel de bună chiar și a doua oară! Unde e tineretul în ecuația asta? Pe lângă situațiile în care sunt momiți cu câte vreo notă frumușică, rar apar. Dar ieri, stând în liniștea aceea deplină (până spre sfârșit când și-au amintit gaițele din spate că au glas) parcă m-am bucurat totuși că sunt înconjurată de vârsta a treia + A. și încă doi-trei copilași. Nu a mâncat nimeni covrigi de la Georgi, nu au sunat n telefoane, nu au fost grupulețe de liceu/generală unde să se dezbată subiectul zilei din clasa fiecăruia, actorii nu s-au oprit să facă liniște, iar una peste alta s-a văzut diferența. Tot ce-mi rămâne de făcut e să adopt obiceiul și să-l pun în practică mai des urmărind activitatea încântătorului actor. :)

Acum e momentul în care îmi spun rugăciunile pentru următoarele trei zile - te rog weekend-ule prelungit să vii mai repede! Deja toate lumea e în vacanță, cel puțin mintea mea nu mai stă nici 0,1 % la tezele care urmează, sau notele alea la biologie care nu vor să apară din neant - la naiba cu ele! Vreau să-mi petrec timpul în compania cărților măi! Sunt întregi turnulețe care mă așteaptă! Fie că le plimb până în centru la fântână, fie că mă mulțumesc cu statul în pat, timp să fie! În momentele ca ăsta îmi aduc aminte de „so many books, so little time” - crudul adevăr! Norocul meu că Visătoarea din Ostende a avut răbdare. Mâine vine cu mine să-mi țină companie la orele de laborator(3!!!) și mai ales la germană!

Să sperăm că nu ne va ciurui ziua de luni - așa cum are obiceiul - și că o să avem cafea, sau pentru norocoși, energie pură. Apoi... Eric-Emmanuel Schmitt, să nu mă dezamăgești!!!

Postări populare