A fi sau a nu fi mamă!

Țin neapărat să subliniez faptul că azi este Ziua Internațională a Femeii și nu numai a mamei. De ce? Pentru că am observat cum mulți se leagă de acest detaliu și încep niște contraziceri cretine despre.. nimic.

Sper că ați avut o zi minunată dragelor! Și la fel de mult sper că ați știut să faceți jumătatea masculină să nu uite această zi, din contră, s-o simtă intens în special în zona buzunarului. Nu uitați, cadourile multe și scumpe fac parte din marile plăceri ale vieții, așa că de ce nu am profita de asta atunci când avem ocazia? Vedeți?! Niciun argument. 

Acum că am vorbit și despre acest subiect, vreau să vă întreb cât de poate de serios și aștept răspunsuri pe mail sau facebook sau.. atât, la întrebarea: de ce sunt băieții așa imposibili? Da, da, știu. Puteți să vă revoltați și să-mi spuneți că nici femeile nu o duc rău la capitolul ăsta, numai că, în cazul în care întrebarea era despre femei, cine putea să răspundă? Adică zău, există ființe mai misterioase? Nici noi nu știm exact care-i treaba, alții sigur n-au idee. Poate întrebările despre bărbați au mai multe șanse să primească răspunsuri. Zic și eu...

Ca să nu uit, pentru că de la un timp am cam ruginit, vă las aici ultimul episod de la Doza de haș. Mie mi s-a părut amuzat ce văzui, sper că și vouă. ^^

Acum acum acum e weekend! Două zile de făcut nani - sau cel puțin așa îmi place să cred în fiecare seară de vineri. Cum s-o fi gândit ăla care s-a gândit, să facă numai două zile de odihnă (în cazurile bune) și cinci de efort maxim (cum ar spune Carmen Brumă în DVD-ul 3S, genial apropo!) ? Nu e corect! Măcar dacă zilele de odihnă erau chiar așa cum li se spune, dar nu, pentru că ce-ar fi un weekend fără teme și stres pentru ziua de luni?

Prea multe întrebări pentru o singură zi. La mulți ani dragelor! 

Postări populare