Individuală sau colectivă, munca e complicată

Sau cel puțin așa pare în cele câteva sute de pagini care mă așteaptă, cuminți și vesele, pe birou - pe cine păcălesc.. mă așteaptă în pat, pentru că "cine mai învață la birou!?".

Probabil multă lume. Oricum, ideea e că planetele sunt aliniate în așa fel încât să-mi dea impresia că totul o să fie în regulă și că munca prin agent de muncă temporară este ceea ce cred eu că este. Când o să ajung la partea asta, sigur o să rețin mai rapid odată ce fac corelația cu agentul pe care l-aș trimite eu mâine în corpul D, sala de la etajul trei, prima bancă (pentru că e aproape de ușa, iar ieșirea se face rapid).

Nu e vina lor, dar o să dau vina pe planete și pentru nenumăratele subiecte care lipsesc din cursuri. Ceea ce îmi amintește că nu mi-am citit horoscopul pe anul ăsta (cu toate că nu e mare pierdere).

Ca încheiere, ca să învăț și eu ceva până mâine, acum citesc "Aleasa" de Kiera Cass, al treilea volum din seria "Alegerea". Știu că nu voi face o recenzie (pentru că spoilere), așa că, pe scurt, eu recomand insistent această serie. Am avut îndoielile mele la început, chiar eram pregătită să critic primul volum din cauza unor asemănări cu altă serie foarte cunoscută, dar nu a mai fost cazul după ce am ajuns să fiu complet acaparată de poveste. Personajele mi se par foarte simpatice, acțiunea are capacitatea de a-ți lipi cartea de mâini și, ca cititor, treci prin multe momente emoționante, unele care-ți grăbesc bătăile inimii și ritmul lecturii, altele îți desenează un mare zâmbet pe față sau chiar îți încălzesc sufletul. Așa că, insist, încercați seria aceasta, șansele să nu vă treziți absorbiți de poveste sunt extrem de mici.

Gata. Contractul individual de muncă este...

Comentarii

Postări populare