L de la Legătură

- Începusem să cred că e vorba de o perioadă anume când toate se duc de râpă, dar se pare că nu e vorba de așa ceva.
- Îți dai seama cât de simplu ar fi să știm exact când vin zilele proaste?
- Crezi? Pentru că eu sunt din ce în ce mai convinsă că informațiile de genul ăsta nu aduc nimic bun. 
- Cum nu? Acum ai o listă nouă cu cărți de cumpărat, noi curiozități, noi culori preferate..
- Iar toate astea ar fi un semn bun dacă aș fi avut o problemă cu vechea listă, vechile curiozități sau culori. Apreciez și partea plină a paharului, dar în cea mai mare parte a timpului îmi e greu să o văd. 
- Țin să îți reamintesc că am mai mers o dată pe drumul ăsta, iar acum ar trebui să fie mai ușor. Ar trebui să știm pașii, să îi facem mai siguri și mai apăsați. Acum știm ce urmează.
- Iar partea asta cu știutul..
- Bine, gândește-te la călătoria cu trenul. Ai spus că prima dată ai nevoie de ghidare, apoi te descurci când mai e cazul. De ce nu poate să fie așa și în cazul nostru?
- Pentru că noi nu vorbim de o călătorie cu trenul. Hai să ne întoarcem la lista cu cărți. Ce crezi că o să se întâmple cu ele în final? Eu îmi amintesc foarte bine ce s-a întâmplat cu ele data trecută și atunci aveau și un preț mai bun! Cui îi mai pasa de așa ceva când călătorești cu trenul?? Sigur, o să știu de unde să iau bilet, de unde să iau trenul, la ce oră vine și pe ce loc să mă așez. Pe de altă parte, nu o să știu cât o să mă coste, cât o să dureze sau unde o să mă ducă - pentru că pe biletele astea nu scrie niciodată nimic. 

Comentarii

Postări populare