Dragă bătrâne,

Încerc de câteva săptămâni să fac acel top 3 pe care ți l-am promis. Nu-mi reușește absolut deloc. Nu pot să găsesc nici măcar un ocupant, de trei nici nu mai spun. Evident, dacă mi-ai fi dat voie să adaug și persoane în acest joc, lucrurile erau mult mai simple. Nu mă înțelege greșit, îți înțeleg motivele. Știu din propria experiență de ce oamenii nu pot fi luați în considerare atunci când vine vorba de asemenea alegeri. Păcat că nu am aflat asta mai devreme! 

Prietena ta, A., parcă încearcă doar să îmi spele creierul - nu cu rea intenție. Crede-mă, mi-ar plăcea să funcționeze abordările ei. Mi-ar plăcea să-mi spele creierul și apoi să-ți fac o vizită așa, reconstruită. Ce vă învață pe voi la școlile alea? Nu-i de mirare că pe vremea întâlnirilor noastre nu știai să-mi faci o cafea cum trebuie. Toată tinerețea ți-ai ocupat-o cu învățarea tacticilor de manipulare - să nu te prind că zâmbești la treaba asta!

Azi e ziua cuiva important. Nu m-am putut abține și am trimis urările de rigoare. Odată cu acestea, mi-am amintit de încăperea verde. Sunt curioasă dacă au zugrăvit-o diferit acum. Parcă mai aud discuțiile despre cum este nepotrivit să folosești orice culoare în mediul respectiv. Să fie totul alb, ce poate să strice?! Încep să cred că doar ne antrenau pentru când vom ajunge la spitalul de nebuni - cică e cald și bine acolo, tu ar trebui să-mi spui mai multe.

Am impresia că alaltăieri m-am întâlnit cu blonda dumitale. O mai ții minte? Încă îmi înflorește un zâmbet pe față atunci când îmi apare în mintea rochia aceea lila cu floricele albe. O adevărată piesă fashion. Oricum, imaginează-ți că tu ți-ai luat o casă cu respectiva domnișoară. Orice fel de casă, oriunde dorești. Acum imaginează-ți că sunteți amândoi în baie și nu vă puteți decide în legătură cu faianța - ce culoare să fie?! Tu ești interesat de preferințele ei, iar ea îți spune hotărâtă că vrea ca faianța să fie albastră. Ce te faci când albastrul nu este printre variantele pe care știi că i le poți oferi? Îi ignori dorința și ții cont doar de preferințele tale? Încerci să afli ce culoare de află pe locul al doilea? Chiar și așa, nu te-ai gândi încontinuu cât stați în casa respectivă, că este aproape ce-și dorește ea? Nu te-ar chinui chestia asta?

Mai devreme am trecut printr-o situație asemănătoare - nu-i plăcut.

alegând culorile greșite,
copila

Postări populare