Vindecă...

N-am mai vorbit de mult. Nici nu știu cum să-ți spun. Să zicem Joe. Din aceeași categorie, refuz să țin cont de „așa se face” și „așa trebuie”. Mă bazez pe faptul că mă poți asculta și așa, în mijlocul patului, cu privirea când spre tine, când în jos.

Joe, probabil ai cereri mai urgente la care trebuie să răspunzi. Și probabil cei care au o cantitate mai mare de încredere primesc cu atât mai multă atenție. Dacă lumea are dreptate, ar trebui să ghicești de ce te vizitez la ore complet nepotrivite, din motive care m-au surprins și pe mine. Oricum, te-aș ruga să ignori relația noastră de până acum pentru că nu e vorba de noi doi. O să avem timp și de asta, altă dată. Ca să nu fiu ipocrită mă voi abține să-ți propun un târg - deja ai văzut că promisiunile astea nu țin mai mult de câteva zile. Sunt sigură că știi deja la ce sunt gata să renunț și la ce nu aș renunța niciodată. 

Mi-ar plăcea să am la îndemână o broșură care să explice cum funcționează sistemul tău. 

Dacă vreodată i-ai dat un sms de sărbători sau pur și simplu din dor, te-aș ruga să faci așa și acum. Explică-i și arată-i! Nu vorbi cu mine, știi că nu sunt persoana potrivită pentru asta. Dar acolo unde te trimit eu o să fii ascultat, ai fost și până acum. Nu știu ce era în mintea ta când ai trasat liniile! N-aș vrea să cred că doar te jucai cu o riglă și s-a întâmplat să se bușească joaca ta cu joaca mea. Nu-mi demonstra asta.

În caz că a ieșit ceva bun din toată învârteala, poți păstra orice e de ajutor. De exemplu, încrederea în zâmbet. În rest, șterge tot prin cea mai bună metodă de care dispui. Nu vorbesc despre pierderea memoriei, știi tu ce trebuie să ștergi. Să nu-mi spui că nu poți face asta pentru că e vreo lecție de păstrat. Îți dau adresa de mail, poți să-mi trimiți orice curs vrei tu - chiar și ppt, nu mă supăr. 

Poți să pui dorința asta pe orice listă o va face mai importantă. Poți să o consideri așteptarea mea de la 2016 sau de la alinierea planetelor. Poate să fie dorința de ziua mea sau din orice altă zi cu proprietăți magice asupra dorințelor. Poți să rogi o stea căzătoare să pice exact atunci când mă auzi spunând-o.

Fă o excepție. Uită motivele și renunța la orice plan aveai tu în minte. Joe, te rog să repari ce-am stricat eu! Vindecă-l...

Postări populare