am rămas la intenții

Chiar dacă titlul era pentru acum câteva săptămâni, îmi este mult prea lene să-l mai schimb. Sigur este faptul că dosarele steve-ilor detectivi rămân închise pentru că jale și pentru că poezi. Știu că și la mine vine norii când mi-e somn, dar omul are dreptul să se uite în grădina altuia! :)

Nu mai știu despre ce am vrut să scriu sau dacă plănuisem să mă las dusă de val - ceea ce se și întâmplă; coerență zero. O să fie fun la psihologie! Trebuie să fie! Dacă nu, există Old-ul și chelnerii drăguți - unde evident că e loc de învățat!

S-a cam ales praful de maratonul de săptămâna asta, dar nu prea-mi pare rău. Că tot am adus vorba, Measle și vrăjmintitul chiar a meritat o noapte albă! Absolut genială! În continuare, pentru că TBR-ul pentru maraton s-a cam dus, mă așteaptă Clubul dependentelor de pantofi, John Saul căruia îi dau o șansă chiar dacă Stephen King a fost o dezamăgire și J.K. Rowling deghizată în Robert Galbraith.

P.S. Alt motiv de fericire: chiar dacă nu m-a impresionat prea tare serialul, a început sezonul doi din Witches of East End - eu tot cu gândul la The 100 am rămas dar mă consolez cu ce pot. Și acum că am descoperit asta, mi-am amintit și că ieri a fost miercuri și mai sunt două seriale care mă așteaptă! Păi da, se pare că am ce face până diseară! 

Postări populare