măgie

Nu știu ce mă scârbește mai tare: cuvintele sau motivul?! 
Să fim serioși, bate vântul și de data asta. Nu-mi spune că te-ai topit dintr-o dată pentru că te-ai uitat spre Soare timp de cinci secunde. Ăstea sunt aberații pure. Sunt curioasă cât de mult conștientizezi că te-a stricat cam 99%. Dacă te-ai vedea prin ochii unora ți-ai trage palme pentru că s-a ales praful de personalitatea ta. 

Câteodată e mai bine să alegi compotul de mere în locul budincii de ciocolată. Beneficii nenumărate. Cine s-ar fi gândit că ești așa ușor influențabil? Sunt de acord, nu gândești rău. De fapt, chiar m-am mirat - am avut impresia că nu m-am înșelat chiar atât de tare. Ideea e că treaba asta e numai un colț al fotografiei - un detaliu ușor de trecut cu vederea. Cum rămâne cu restul? Nu îți stă în gât realitatea? Nu ți se pare că stai prea drept în rând? Întrebarea finală e: dacă pe primul nu l-ai omorât tu și ți s-a fâlfâit toată ziua, acum s-au schimbat datele problemei și te simți vinovat?

Postări populare